Sunday, March 7, 2010

perlu ker terase...?

jantung berdengup laju...ader aper...???memang aku telah menyaksikan sesuatu.....
arggggggggghhh hati tak tenang jiwa pun kacau....kepala otak berkate2..ha??mende nih..aku pong tak paham ape yg aku tulis...cume aku berharap bile aku tulis aku akan lepaskan semua tekanan yg ader...

kenapa mesti mengharap sedangkan kamu seniri mengetahui...mummy selalu melarang tapi aku degil..ni la padahnyer...adekah aku saja yg giler..???huhuhuhu..nak nangis rse...tapi perlu ker nak tayang..??? aku baru jerk tgk dalam FB tadi....baru sangat2 KOT

emosi aku selalu tak menentu....huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......kenapa selalu jadik mcm nih..??takpela..aku berdoa agar mereka berbahagia..amin...."sabar itu indah"


aku kuat...chayok2!!!!

No comments:

Post a Comment