Tuesday, May 11, 2010

woit2....blog dah lame menunggu untuk di update

tadaa.....

lame kot menyepikan diri...bukan ape..bz gler...dgn mcm2 urusan..then baru ni....maimon bt omar @ tokmon baru je kembalik ke rahmatullah.....innalillah...semoga tokmon ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..amin.....

ok...crita blog baru ni....erm....tak de yg best2...memang tak best pong....
wakaka...tapi ade gud news.....hahhaa...tadi baru je dapat bercakap dengan jejaka idamanku...wahhhhhh......hensem sgt ker...???pada aku hensem la kot...muka mcm arab....dah name pon *****...wahh...terkantoi plak....hahaha...bukan ade org tau pong sape mamat yg disebotkan.....hehehe.......dalam hati....YAHOOOOOOOOOOOO....wakaka...oit2....cover sket....dah2...jgn suke sgt......takdela....sajer2 tau..takde makna ape2...

byk giler masalah yg menimpa diriku sejak due menjak nih..huhuhu...ape die..???biarlah RAHSIA...cewah....macam lagu siti pulok...

for ur info aku sudah cube melupakan si .....yg aku ade post di previous entry..huhuhu.....i like him so much...muahaha...tapi...sb kan arghhhhhh....tapi seriously..memang susah nak lupakan org yg kite rase dah comfort dgn kite...tapi.....disebabkan kesilapan sedikit ianya menjadi punca untuk aku tak patah balik...sorry...tapi selalu je bukak fb die..huhuhu..i miss him....sorry....

memang hari2 dok fikir pasai die...tapi sampai bile kan....huhuhu...ma kate kite kene kawen dgn org yg sayang ngan kite dan bukannya kite yg terhegeh2 lebih....so aku sedang memberi peluang dan ruang kepada sang arjuna ni untuk kenal hati budi aku dan sebaliknye...."Ya Allah jika die yg Kau utuskan untukku Kau dekatkanlah dan permudahkanla dan jika bukan Kau jauhilah.."amin.....

pasal ex aku...???kami berkawan baik saja.....i'm happy for him.....=)

now...kene pandang jauhhhhhhhhhhhh kedepan......built up masa depan baru dgn kerjaya, business dan study yg sedang menunggu masa matang untuk grad....ha...???ape tuh...???maksudnya tak abih blajo lagi la!!!!hahaha...ingat senang ke nak grad time2 dah bekerja nih..huhuhu...tapi MA & ABAH aku sebagai pencetus semangat,...chayok2....

No comments:

Post a Comment