Monday, September 27, 2010

wabak blog

nila die...kalo dah tak datang idea untuk hapdet tak hapdet lansung...tapi kalo dah datang idea lansung takle setop..

banyak story aku nak citer ngan korang....

pertamanya....

aku suka baca blog org...dan aku rajen gak jadi silent reader...teringin gak byk followers..tapi aku tak bp reti sanga...ader sesape yg rajin nak ajar tak???

pastu aku tak creative..seyesli...tgn aku bukan tgn seni walaupun dalam bidang IT...ader tak sesape yg baik hati lg mulia untuk ajar saya menDEKO blog aku ni...sb aku pon ade design tapi tak tercapai dek akal ku...

pastu aku pun teringin jdi mcm blogger2 lain..aktif dan bersemangat waja masa berkarya...

p/s : sape yg begitu comel hati nye....silela bantu aku yg memerlukan kamu...hehehhe..akhir kata...bye2...sb aku dah ngantok sgt2..

No comments:

Post a Comment