Tuesday, June 22, 2010

bila kau tipu aku....

bila kau tipu aku maka aku rase sangat marah...sb penipuan kau keterlaluan...aku tak boleh terima......mungkin penipuan ni kalo tak TERKANTOI ia akan berlarutan dan akan menyebabkan ade hati terluka...huh!!dasyhat giler ayat aku...

bile perkara mcm ni berlaku baru kite akan jadi lebih menghargai..ia..aku menghargai die bukan kau...die..???hurmmm...
lumrah hidup...tatkala kite rase terbeban dengan emosi dan harus berdepan dengan keadaan emosi mane yg harus kite pilih...perasaan bercampur baur....semuanya ader...mungkin ini salah satu ujian dari Allah yg mana IA nak uji sekuat mane iman aku..yer...mungkin aku dah terlalu jauh dengan NYA...astagfirullahalazim....

aku sukar nak terima keadaan ni....ditipu, kene tipu, kau penipu!!
bagaimana aku nak teruskan dan lupakan dan tinggalkan sebab ia nya akan terus bekerjasama dengan aku selama tempoh aku sendiri pon tak tau bp lame tempohnye...dari segi kerja mungkin aku sgt mengagumi dan sangat berterima kasih dengan nya..tapi dari sudut hubungan kawan ????? tolongla.....mungkin org senang berkate ala buat bodo jerk...tapi yg merasa tu aku!!bagaimana emosi atau ekspresi atau riak wajah atau atau atau banyak sgt atau!!seriously...aku skg tgh berperang dengan perasaan sendiri...mcm mane, ape , kenapa, bagaimana..huh!!aku dah rase sarat....

yes, aku jadi lebih menghargai.....aku nak ajukan permintaan maaf pada si die..yes die...bukan KAU!!

aku taktau ape yg aku kene buat sama ada terus terang...tapi kalo terus terang ia akan melibatkan perasaan hati dan akan menjejaskan kerja kami...huh!!berat2..tolongggggggggggg!!!!!!

aku dah delete sume msg2 gile KAU!!KAU memang PSYCO!!giler!!!sewel!!!sawan!!

ok now i just have to be rational & professional...(boleh ker...??)

give me sometimes to release..huh!!

2 comments:

  1. giler!!!aku masih blm giler..aku waras n hidup dgn happy..esok aku nk g penang jln2 dgn encik suami..bestnyer..

    ReplyDelete