Sunday, June 20, 2010

puasa hari pertama

hari ni hari pertama aku berpuase...(tulahh tanak ganti dr awal..padan muke aku!!!) resultnye setakat kol 1 td aku lembik jugak la....tak bgn sahur...aku tak rajin..bukan malas key!!tapi mlm tdi aku ngan adek aku p beli mc'd..mkn cukup2..hahahha....kire bersahur la tu.....skg dah kol 2.40pm..siket masa ag waktu buka pose...yeay!!!!

smlm i got a msg from PIKA....her mother in law meninggal dunia....innalillah..aku tau mcm mane perasaan org tersayang meninggalkan kite buat selamanya..that was my experience in 2008....sedey tak terkate...but yg hidup kene teruskan perjuangan...

so aktiviti harini adalah masuk opiz mcm biasa then kol 9 trus shoot g umah jenazah...sampai kol 10.45 aku gerak g kepong ade keje sket...hehehe...bukan official punyer...tapi keje la gak....aku byk berterima kasih ngan kakitangan esp nye.......die byk membantu.....thanks a lot syg!!


sampai je kepong aku rase tak bermaya je...yela...memule p ziara org meninggal pastu terus g kepong menyiapkan keje....aku pon perasan n terase sgt kalo badan aku lesu...ape ni muda2. antibodi tak kuat..hehehe...biasa la hari pertama puasa....mungkin 2nd day will b ok kot...hope so!

nak update pasal my best fren wedding tak sempat2 ag....ok nnti sambung ag k...ade keje nak buat ni!!

No comments:

Post a Comment