Thursday, June 24, 2010

jumaat yg hambar

huh!!tak baik mengeluh pg2...tapi tula kenyataannya yg aku tg hadap ni...hampeh punyer AEON CREDIT SERVICES!!!aku dah bayar sinced monday 14/6/2010....n payment dah clear one day after that....tapi sampai la ni aku tak dapat lg surat mengatakan dorang dah dapat payment...memang buat aku rase nak mengamuk...dari last week ag aku dah follow up...pastu senang2 die kate cik tak follow....kepala hotak die!!!!aku dah kol die kot..aku tak hilang memory lg....really...i was so upset dengan cara diorang dah la nak angkat tepon punyer susah...keja org minta utang reti..bile org dah bayar balik dorang plak susah nak kuar kan surat....herlow...aku pun dulu keje mcm ko gak..takde la susah mane pun...just amik file pastu terus tutup je data customer....bengong kan...!!

hish!!dari semlm lg hidop aku caca marba...huf!!!dah mengganggu konsentrasi aku nak buat keje...astagfirullah.....

3 comments:

  1. Ini blog lepas geram ke? sume citer marah & tension je???

    ReplyDelete
  2. rileks la beb..keje mmg la gitu.xbest la kalu rileks je kn?haha (dlm ht, advise utk dri sendiri jgk!)

    ReplyDelete
  3. hahaha...harini pon nak marah jugak sb takde aircond since morning sampai la nak balik.....haiyoooo

    ReplyDelete