Wednesday, June 23, 2010

ingatkan boleh la bersantai lame tanpa gangguan bos sb pg td MR G p BOD meeting....dalam jadual sampai kol 2.30...sekali tetibe kol 1 die kol aku da...."did u buy something for me for lunch?>>??...lalu aku pun dengan gagapnye berkate...ermm.rr..no sir i didnt buy anything for u...."hahahaha...sengal kan...tadi before kak asma p melaka aku ader gak konfemkan ngan die nak beli lunch bos ke tak...kak asma kate tak payah...herm..nasib la labu...mane aku tau...yg penting AKU TAK BERSALAH k!!hahahha....

tula org kate jadi secretary ni bukannya senang...almaklum....secretary a.k.a bini ke 2 bos....huhuhu...bezanya bini pertama ngan bini kedua disini...adalah dari segi mental dan fizikal...tapi untuk jadi secretary ni mental kene kuat oiiii....memain ko nyah...tu sebabnya untuk secretary pon kite ade celebrate gak...masyuk tuh!bru2 ni je....ZITA dapat lappy dr bos....perggghhh tapi di sebalik pemberian lappy tu korang kene paham lak...apa tujuan die...hahaha...tu maknanya suruh bawak balik kerja...kuang kuang kuang....yg KAK ROS plak dapat E72 NOKIA...tu pun same gak....kene respon email walau dimana anda berada....ekekeke....takpe...kerja ape pun sama yg penting jgn curik tulang dah la....(upsss ditujukan buat diri sendiri ker??hahahha)

tadi aku memberanikan diri masuk dalam bercakap ngan MR G...seblum masuk tu byk pikir gak..hahaha...tapi sebnanya takde ape pun...die pong org gak kan....he's ok sebnanya cume kadang2 angin kus2 datang...wkwkwkw

aku lapa nih...kol bp dapat mkn nih...kang sat ag kol 3.20 dah ade meeting sampai la kol 7 kang...giler serabai pale otak aku....SI R ni plak tak reti2 nak balik awal....aku dah bg die kuar mkn pong dah cukup baik tau tak....huhuhuu...aku lapa...=((

ha lupe nak story...tadi aku terpakse mengekol si penipu...tny pasal ape progress aku punyer !@#$%^&*....aderla kan...takkan nak story yg penting its about work....but i really suprise my self i didnt have anyfeel towards PENIPU....mungkin sb rase diri dah dibodohkan kot...huhuhu..serve u rite.... kau cakap ape pun aku takkan PERCAYA ok....sorry!!padan muka KAU

No comments:

Post a Comment