Wednesday, June 30, 2010

opiz aku tade air cond

darurat...panas...berasap..melekit..bau ketiak semuanya ader kat opiz ni....hehehehe...semlm memang mintak mahap sgt2 tak dapat hapdet blog sb aku kepanasan aka aku memang migrain tahap babun semlm....

taktau la bile masalah ekon ni akan settle...sb semua aircond kat HQ tak function..hadeh...koje melambak..tapi still tak bule buat keje sb kepanasan...berkuap giler....phiewww...dan secara tak lansung aku dah mengorder stand fan..tgah tunggu penghantaran jer nih..huhuhuhu....

sekarang aku dah setat mulakan hobi lame yg dah aku tinggal kan...iaitu...."baca novel"hehehe..dulu2 ske pinjam jek sb tade dwet nak beli...haish!!skg ni dah koje beli la makanya....favorite writer aku adelah AISYA SOFEA...best kot karya2 die...tapi now aku baru beli 4 biji novel...dan dah habis bace 3 bijik...lg sebijik tunggu weekend kot...

aku panas giler nih..nnti hapdet lg...

1 comment: