Thursday, June 24, 2010

sedikit ringan...

huh!!finanlly kak Asma balik gak....alhamdulillah...tapi cian kat die...kene take over..dah ler penat baru balik dr melaka...kalo aku dah kojol kot....aku baru berhasrat nak cuti atau mc atau sewaktu dengannya...sekali dah ptg byk pulak kojo nak buat..email masuk bertalu2...dan2 FINANCE nak mintak tu la ni la....ni yg den tak koso nak check..huf!!

list of work :-

*Virement report......a.k.a transfer budget..huh!!!ni kene siapkan dulu......
*journal (aku kene dok tonggak terbalik kan semua file untuk check data balik sb untuk reverse posting....tak le buat sebarang...nak kene check bebetol...)
*nak kene siapkan direct AP...sok dah deadline..hufff!!
*nak kene check semua PR<>PO<>GR
yg penting sekali.......report monthly..aku tak siap ag....

appoimant mlm ni??tah aku pun dah jadi serba salah dahhh..nak pg ke tak...due2 wajib buat...haiyooo....cemane nih....

pening.....takpe nak solat dulu..nak mintak petunjuk sat na.....Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment